لباس خواب فانتزی متناسب با فرم بدن

ارائه انواع محصولات ویکتوریا سکرت

لباس خواب فانتزی متناسب با فرم بدن

۱۷ بازديد ۰ نظر

خرید لباس خواب فانتزی متناسب با فرم بدن

خرید لباس خواب فانتزی برای خانوم ها دارای اهمیت بسیاری است. همه ی ما به دنبال عالی ترین و زیباترین لباس خواب هستیم که مناسب استایل و فرم بدن ما باشند. استایل و فرم بدن افراد با هم متفاوت می باشد. افرادی که دارای اندام چاقی می باشند به سختی می توانند لباس خواب متناسب خود را بیایند. و گاهی از خرید و پوشیدن لباس خواب های فانتزی صرف نظر می کنند.

شما در هر قد و وزنی که هستید می توانید لباس خواب مورد نظر خود را که متناسب فرم بدنتان است خریداری کنید. جهت خرید لباس خواب فانتزی دلخواه کافی است نکات مورد نیاز در این زمینه را رعایت نمایید.

 

نکات خرید لباس خواب فانتزی متناسب با فرم بدن

همانطور که گفتیم همه ی افراد در اندام های مختلف می توانند لباس خواب متناسب خود را تهیه کنند. از این رو نگران تهیه و خرید لباس خواب فانتزی سایز بزرگ و یا سایز های کوچک نباشید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بتوانیم راهنمای شما جهت خرید لباس خواب متناسب با فرم بدنتان باشیم.

لباس خواب باید دارای ویژگی های از جمله سبکی، راحتی و زیبایی باشد. خواب شب یکی از مهم ترین بخش های زندگی همه ی افراد می باشد از این رو داشتن خواب راحت و عمیق می تواند در بهبود کیفیت زندگی افراد کمک بسیاری کند. یکی از عواملی که موجب می شود تا بتوان هنگام شب خواب راحت و کافی داشت  پوشیدن لباس راحت و مناسب می باشد. از این رو لباس خواب باید نرم و راحت باشد و همچنین سبک و لطیف باشد تا پوست بتواند به راحتی نفس بکشد.

با پوشیدن لباس خواب مناسب و راحت می توانید خواب کافی و راحتی را تجربه کنید و با داشتن خوابی کافی می توانید میزان سلامتی خود را افزایش دهید و پوستی صاف و شفاف داشته باشید.

از طرفی انتخاب لباس خواب متناسب با استایل و فرم بدن شما رابطه مستقیم دارد. در ادامه به بررسی این مورد می پردازیم.

 

لباس هایی که خانم های چاق را لاغر میکند

کم کردن وزن و لاغر شدن با رعایت نمودن رژیم غذایی صحیح و ورزش کردن امکان پذیر است. اما این روند کاهش وزن زمان بر است و نمی توانید در یک چشم به هم زدن به اندام ایده آل خود برسید اما اگر وقت کافی ندارید و قصد دارید در جشن یا مراسمی شرکت نمایید می توانید با روش های ساده و بی دردسری چاقی و اضافه وزنتان را پنهان کنید به گونه ای که بیشتر دوستانتان فکر کنند شما لاغرتر شده اید و راز موفقیتتان را از شما بپرسند.

یکی از دغدغه های اصلی خانم های چاق این است که لاغرتر به نظر برسند, لباس هایی که شما را لاغر نشان می دهد در ادامه این بخش معرفی میکنیم.

 

خرید لباس خواب فانتزی

 

لباس های مناسب برای خانم های چاق


رنگ های تیره تر بپوشید

برای اینکه فرم بدنتان زیباتر به نظر برسد و اضافه وزنتان زیاد چشم نیاید هیچ گاه به سراغ لباس هایی به رنگ روشن مانند سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و ... نروید زیرا لباس هایی با این رنگ ها به شکل عجیبی شکل واقعی اندام را نشان می دهند و برای اینکه شکل واقعی بدن تان را پنهان کنید لباس هایی با رنگ های تیره مانند مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و... به تن کنید.

برای لباستان پارچه های ظریف را انتخاب کنید

جنس پارچه ای که شما برای لباس هایتان در نظر می گیرید. باید بسیار ظریف و لطیف مثل پارچه حریر باشند تا شما با پوشیدن آن لباس لاغر تر به نظر بیایید هرگز به سراغ پارچه هایی دارای تار و پود برجسته و بافت درشت نروید حتی اگر زیبایی آنها چشمتان را خیره کرد.

بهترین طرح پارچه برای لباس خانم های چاق

بهترین انتخاب در مورد طرح پارچه برای افراد چاق پارچه های ساده یا پارچه هایی با خطوط عمودی ظریف هستند. اگر پارچه های طرحدار را برای لباستان می پسندید مدلهای دارای گل های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خانه های ظریف را در اولیت قرار دهید.

شلوار های راسته و کاملا بلند بپوشید

جنس شلوارتان برخلاف لباس شما باید محکم با بافتی انعطاف پذیر باشد زیرا این جنس شلوار سبب تخت نشان دادن شکم و یک دست و صاف نشان دادن ران ها می گردد. شما باید هیچ گاه پارچه های نرم و لطیف را برای جنس شلوارتان انتخاب نکنید.

 شلوارتان راسته و کاملا بلند تا روی کفش تان باشد. شلوارتان را هنگام پوشیدن در ناحیه کمر و نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نگه دارید . بهتر است شلوارتان خط اتو نیز داشته باشد.

کفش پاشنه بلند بپوشید

برای لاغرتر جلوه دادن خودتان، سراغ کفش های پاشنه بلند که 6 سانتی متر ارتفاع دارد بروید. بهترین انتخاب کفش برای کسانی که دارای پای چاقی می باشند کفش هایی با بندهای پهن می باشد. زیرا این نوع کفش ها می توانند چاقی پاهای شما را پنهان نمایند.

دامن بلند بپوشید

اگر به پوشیدن دامن علاقه دارید. برای لاغرتر به نظر آمدن دامنی به شکل حرف Aانگلیسی بپوشید. اگر ساق و مچ پای شما چاق است بلندی دامن Aشکل شما باید تا پایین پایتان و زیر قوزک پا قرار گیرد.

قد دامن تان را نیز باید بلند انتخاب نماییدزیرا دامن های کوتاه اندام شما را بزرگ تر نشان می دهد. بهتر است شما برای اینکه چاق به نظر نرسید دامن هایی با مدل کلوش و مدل هایی که تنها یک برش دارند را انتخاب نکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.