لباس خواب فانتزی فاق باز

ارائه انواع محصولات ویکتوریا سکرت

لباس خواب فانتزی فاق باز

۱۵ بازديد ۱ نظر

لباس خواب فانتزی فاق باز 

پوشیدن لباس خواب فانتزی برای مدت طولانی اصلا توصیه نمی شود زیرا این لباس ها برای استفاده موقت و کوتاه مدت طراحی می شوند. اگر شما فردی هستید که عادت به پوشیدن لباس زیر راحتی دارید. ابدا پوشیدن لباس خواب فانتزی برای مدت طولانی به شما توصیه نمی شود. شما می توانید لباس خواب فانتزی را برای ساعات محدودی ببپوشید.

توجه داشته باشید که استفاده از اکسسوری های زیبا و جذاب می تواند جذابیت و زیبایی شما را دو چندان کند. استفاده از اکسسوری می تواند شما را محرک تر جلوه بدهد. به عنوان مثال شما می توانید از گردنبد، دستیند، انگشتر، کلاه، پوتین تا زیر زانو استفاده نمایید. با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه شده آقایان به این اکسسوری ها علاقه بسیاری نشان می دهند.

 

جنس لباس خواب فانتزی فاق باز زنانه

لباس خواب های فانتزی در در طرح و جنس های مختلفی تولید و عرضه می شوند که در ادامه به بررسی انواع آنها خواهیم پرداخت. از جمله آنها می توان به لباس خواب فانتزی نخی، کتان، پشمی، کش باف، پلی استر، ساتن و حوله ای اشاره نمود.

لباس خواب نخی

پارچه های نخی بیشتر برای دوخت لباس خواب های تابستانی مورد استفاده قرار داده می شوند. اگر به هر دلیل با لباس خواب فانتزی نخی به خواب رفتید این جنس پارچه نسبت به بقیه پارچه ها راحت تر است و شما احساس ناراحتی نخواهید داشت.

لباس خواب کتان

پارچه کتان اغلب با مواد مصنوعی دیگر برای سهولت استفاده و همچنین دوام بیشتر ترکیب می شود. معمولا دارای بافتی نرم و راحت و قابل تنفس می باشند.

لباس خواب پشمی

لباس خواب پشمی معمولا از الیاف پلی استر ساخته شده است و به دلیل نرمی برای لباس خواب های فصلی مورد استفاده قرار می گیرد. این لباس خواب دارای بافت گرم تری است و برای استفاده در فصل های سرد سال مناسب است.

لباس خواب کش باف

لباس خواب کش باف، لباس بافتنی پارچه ای سبکی می باشد که ظاهر و حالت خود را حفظ می کند. لباس زیر تریکو پارچه ای است که از الیاف کتان ساخته شده و برای دوخت شلوار های راحتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. و دارای نرمی و لطافت بالایی می باشد.

لباس خواب پلی استر

برای دوخت لباس خواب پلی استر، بیشتر اوقات پارچه کتانی و پلی اورتان را برای بافت و راحتی بهتر ترکیب می کنند. الیاف طبیعی با ماندگاری و دوام پلی استر به لباس ها کمک می کنند تا شکل و حالت اصلی خود را حفظ نمایند و از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشند.

لباس خواب ساتن

پارچه ساتن دارای بافت بسیار نرم، لطیف و براقی می باشد که از ظرافت و زیبایی بسیاری برخوردار است. این پارچه انتخاب بسیار مناسبی برای طراحی و دوخت لباس خواب فانتزی به شمار می اید. در دوحت لباس خواب ساتن از مواد ابریشمی، پلی استر، ویسکوز و نایلون استفاده می شود. این لباس ها در عین حال که از ظرافت و زیبایی بسیاری برخوردار هستند اما از ماندگاری و دوام بالایی نیز برخوردار می باشند.

چرا به لباس زیر نیاز داریم؟

برای همه مردم، مخصوصا خانم ها، بهداشت فردی و جنسی بسیار مهم است. لباس زیر با پوست و نواحی حساس بدن ما، به صورت مستقیم در ارتباط می باشد و از آنها در مقابل عوامل بیماری زا، محافظت می کند. خرید لباس زیر مناسب (underwear) و با کیفیت، با بهداشت فردی و سلامتی شما رابطه مستقیم دارد.

لباس زیر های زنانه به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند.

سوتین زنانه: یک لباس زیر مناسب برای حمایت، پشتیبانی و فرم دهی سینه های بانوان است. سوتین علاوه بر این موارد، شما را زیبا تر و خوش استایل تر نشان می دهد.


شورت زنانه: از اندام خصوصی و جنسی شما در مقابل عفونت، قارچ ها و سایر عوامل بیماری زا محیطی محافظت می نماید.

 

شورت و سوتین ست: این محصول حمایت، پشتیبانی، زیبایی، اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می آورد.


لباس خواب فانتزی فاق باز یا راحت

تنوع لباس خواب این روزها بسیار بالا است. باید انتخاب کنید که لباس خواب مورد نظر شما در کدام دسته است همچنین نیاز شما به کدام یک از لباس خواب ها مرتبط می شود.
جنس لباس خواب جنس لباس خواب تاثیر زیادی را در راحتی شما در هنگام پوشیدن آن دارد. لباس خواب های نخی، ویسکوز، حریر، گیپور، ساتن و … انواع مختلفی از پارچه هایی هستند که در دوخت لباس خواب مورد استفاده قرار می گیرند.
سایز: اغلب لباس خواب ها به صورت فری سایز و آزاد هستند. اما بهترین گزینه انتخاب لباس خواب های قابل تنظیم است. مثلا لباس خواب هایی که با بند بسته می شوند و یا لباس خواب هایی که بندهای قابل تنظیم دارند.

برای مشاهده و خرید بهترین لباس خواب و لباس زیر اینجا کلیک کنید. 

16 روش برای کمک به خواب راحت شبانه 

1. ساعت خواب خود را مشخص کنید

حتماً باید در 24 ساعت زمانی را برای خواب در نظر گرفت. ما از مردم می‌خواهیم که خود را عادت بدهند سر زمان‌های مقرری بخوابند و از خواب بیدار شوند. چاره کار این است که خوب بخوابید و در طول روز احساس خستگی نکنید.

برای این منظور هر شب در ساعت مقرری به رختخواب بروید و هر روز صبح در ساعت مقرری از خواب بلند شوید. با این عادت منظم می‌توانید چرخه شبانه‌روزی یا اصطلاحاً ساعت زیستی بدن خود را تنظیم کنید. که در نتیجه عملکرداعضای داخلی بدن شما تنظیم می‌شود.

مثلاً هر شب از ساعت یک بامداد تا شش صبح بخوابید. اگر در این مدت زمان خوب خوابیدید، هر هفته 15 دقیقه زمان خواب خود را بیشتر کنید تا زمانی که نیمه شب بیدار شوید. تا این مشکل را از بین نبرده‌اید 15 دقیقه بعدی را اضافه نکنید. در نهایت وقتی به اندازه لازم می‌خوابید زمان بیدار شدن خود را متوجه خواهید شد. پس سر حال از خواب بلند می‌شوید و روز را با انرژی و شادابی شروع می‌کنید.

هنرفردی

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد