بادی سکسی

ارائه انواع محصولات ویکتوریا سکرت

بادی سکسی

۲۱ بازديد ۰ نظر

بادی سکسی

لباس خواب بادی سکسی یک لباس بخصوص و لباس خواب تحریک کننده می باشد که با رنگ هایی همچون قرمز و مشکی و ظاهری جذاب می تواند سبب یک شب رویایی شود بادی زنانه یکی از لباس خواب های پرطرفدار می باشد.

در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم که چه لباس هایی باعث تحریک مردان می شوند اما قبل از این که حالت تدافعی بگیرید کمی آرام باشید. شما ممکن است پیش خود فکر کنید “ما زنان که نباید برای مردان لباس بپوشیم!” بله قطعا همینطور است. هیچ فردی لباس و استایلش را برای رضایت و تحسین جنس مخالف انتخاب نمی کند. همه ی ما آزاد هستیم که هر لباسی که دوست داریم را به تن کنیم. اما گاهی فکر بدی نیست که کاری را انجام دهیم که همسرمان از آن خوشش بیاید. همه ی ما می توانیم اعتراف کنیم که دیدن خنده بر روی لب های همسر وقتی ما را می بیند، برایمان خوشایند است و اعتماد به نفس ما را بالا می برد.

همچنین دقت در انتخاب  لباس هایی که مردان را تحریک میکنند می توانند به افزایش کیفیت رابطه جنسی کمک زیادی نماید.

چه لباس هایی باعث تحریک مردان می شوند؟

مردان دوست دارند همسرانشان، گرم و آتشین ببینند. مردان دقیقا می دانند که زنان بهتر است چه لباس هایی بپوشند زیرا آن ها همیشه در حال تصور خانم ها هستند.

تاپ هایی که سرشانه هایشان باز هستند

مردان واقعا به این تاپ ها علاقه دارند زیرا این مدل تاپ ها تنها قسمتی از پوست مان را در معرض دید آن ها قرار می دهند و نه قسمت زیادی از ان را. مردان به دلایل خاصی به قسمت های اطراف گردن و شانه ها و بالای سینه که اغلب به آن ها “دکلته” می گویند علاقه ی زیادی دارند

آن ها این قسمت را خیلی سکسی می دانند در حالی که خیلی هم سکسی نیست و تنها قسمتی از بدن ما دیده می شود. پس سعی کنید بیشتر به قسمت های حساس و خاص بدن تان فکر کنید و نه قسمت های خیلی سکسی. قسمت دکلته ی بدن برای مردان خیلی جذاب است زیرا هم ناز و خاص و خواستنی است.

بادی سکسی

کفش های پاشنه بلند از مهم ترین بخش های تحریک کننده لباس شما است

کفش های پاشنه بلند را می توان جزو یکی از سکسی ترین کفش های زنانه به شمار برد. این کفش ها به شدت مورد توجه اقایون است. 

شک نکنید که با پوشیدن کفش پاشنه بلند می توانید توجه همسرتان را بیشتر از پیش به خود جلب کنید.  همه ی ما می دانیم که از جمله قسمت های بدن زنان که برای مردان جذاب است، پاهایشان است. کفش های پاشنه بلند به زیبایی و توجه به پاها اضافه می کند و توجه بیشتری را به آن ها جلب خواهد نمود. بادی سکسی

لباس های سایز بزرگ مردانه

تعجب کردید؟ تعجب نکنید زیرا مردان عاشق دخترانی هستند که لباس های آن ها را بپوشند  بخصوص اگر سایز لباس برای دختر بزرگ هم باشد. این کار نه تنها به مردان اعتماد به نفس می بخشد. بلکه نشان می دهد که شما دختران در این لباس ها چقدر راحت می باشید.

این حس مانند این است که لباس آن ها شما را احاطه کرده است. این کار نشان دهنده ی این است که او برای شما چقد جذاب است. زنانی که لباس یا تی شرت همسرشان را می پوشند ادعا می کنند که دوست دارند عطر و بوی او را استشمام نمایند. 

 

تحریک کردن همسر با لباس زیر های فانتزی و مهیج

لباس های تنگ از محبوب ترین لباس هایی می باشند که باعث تحریک مردان می شوند

فکر می کنید به غیر از این که دوست داریم دیگران اندام مان را تحسین کنند. دلیل دیگری نیز برای پوشیدن لباس های تنگ و چسبان وجود دارد؟ مردان نیز دقیقا همین حس را به شما دارند.

مردان دوست دارند پیچ و تاب ها و برجستگی های بدن زوجشان را ببینند و وقتی شما لباس تنگ و سکسی می پوشید، همه ی حواس مردان را به خود جلب خواهید نمود. 

آراسته و شیک بودن باعث می شود به طرز زیرکانه ای همیشه برنده باشید. مردان عاشق این هستند که بدون اغراق و زیاده روی برایشان آراسته و زیبا باشید. هنگامی که یک زن لباس متناسب و تنگی می پوشد. مردان به راحتی می توانند او را در آغوش خود تصور نمایند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.